Hai să dăm mână cu mână / Cei cu inima română

marți, 21 septembrie 2010

ROMANIA VIOLATA

Sunt îndurerat !
Un episod, de acum, obişnuit al cotidianului nostru mi-a stârnit această reacţie, mai bine zis mi-a reactivat-o. Trecând pe la piaţă am dorit să cumpăr cîteva banane pentru cineva care se afla internat în spital. După ce vânzătoarea mi-a spus cât costă, am privit cântarul şi am observat că pe ecranul acestuia apărea preţul unitar de 4,80 lei, faţă de 4,00 lei cât era marcat la vedere pe eticheta de preţ. Mi-am exprimat surprinderea şi am întrebat de ce la cântar apare alt preţ. Rãspunsul aproape m-a lăsat fără respiraţie : “Fiindcă aşa vreau eu! Dacă nu îţi convine nu cumpăra!” Bineînţeles că mi-am luat banii înapoi şi am dorit să plec, dar o altă replică a vânzătoarei m-a ţintuit locului : “Iete, sunt amărâtă că nu mai cumperi tu de la mine”. Privind spre ea, de-abia în acel moment am realizat că este ţigancă (o observaţie de natură personală, fără nici o altă conotaţie), ceea ce m-a făcut să îi spun, aproape cu compătimire : “Vorbeşte frumos. Măcar atâta ai putea învăţa”. Răspunsul a venit de parcă nu mai putea fi strunit : “Ce, bă, nu ţi-am vorbit frumos?” I-am replicat : “Aproape că m-ai înjurat. Si asta pentru că nu am vrut să mă las furat”. Aici s-a produs acel declic ce m-a îndurerat. Incredinţată că mă va pune la colţ, vânzătoarea s-a stropşit la mine: “Ce, bă, tu nu furi ?! Toţi furãm!” Nu mai are importanţă ce am răspuns eu şi ce s-a spus mai departe.
Acesta a fost momentul dureros, care exprimă ca o chintesenţă adevărul crud al actualei siiuaţii, creată prin diseminarea sistematicã a unei mentalităţi degradante şi agresive, în care am fost cu toţii aduşi de o clasă de politicianişti şi demnitari corupţi, bine înfiptă la putere, din care şi-a făcut nu numai un ţel, ci şi un instrument de perpetuare a samavolniciilor, sub o infailibilă imunitate. Un generator central de energii negative menite a invălui şi vlãgui o naţie întreagă.
Am fost continuu agresaţi de această pegră care ne-a ucis orizontul de aşteptare şi ne-a adus în situaţia de a asista pasivi, îndureraţi şi îngroziţi la violarea mamei noastre: România. Căci ceea ce se întîmplă permanent, în ultimii peste 20 de ani, nu poate purta alt nume decît cel al odiosului adevăr : viol în grup.
Nu ştiu dacă bunul simţ înnăscut al românului a fost numai anesteziat sau el agonizează pe calea spre pieire. Acum când monştrii au ieşit la lumină nu ne mai rămâne decât speranţa că spiritul românesc va renaşte şi va revigora un popor vlăguit şi deznădăjduit: Poporul Român.
Vă mai aduceţi aminte de câte ori, prin negurile istoriei, acest popor a renăscut şi câţi eroi ai săi n-au pregetat a-şi da viaţa în acest scop? Sigur vă aduceţi aminte. Iar dacă nu vă aduceţi aminte lăsaţi spiritul curat din voi să preia conducerea, căci nu există nici o îndoială : ceea ce alţii încearcă să şteargă din istoria Romîniei, se transfigurează şi se transmite pe cale genetică de la o generaţie la o altă generaţie de români.
Români, treziţi-vă! Nu mai lăsaţi barbaria să joace cu mişcări deşănţate pe trupul mamei voastre. De ce poate să vă mai fie teamă, când, în atâtea încercări crude, Dumnezeu a arătat nu numai că nu ne-a părăsit, ci şi că întotdeuna el a rămas scutul nostru ? 
Lăsaţi bunul simţ să vorbească rãspicat şi să destrame pegra ce s-a năpustit asupra noastră. Folosiţi-vă dreptul la libera exprimare şi nu-i mai lăsaţi pe alţii să vă ucidă cuvintele înainte de a ieşi din gurile voastre. Aceasta este adevărata putere salvatoare a noastră : bunul simţ exprimat cu curaj şi concretizat consecvent. Aceasta este arma noastră de tărie : cuvântul curat şi fapta dreaptã. 
Si acesta este nucleul voinţei noastre : puritatea spiritului românesc.
Deşteaptă-te române !

Un comentariu:

AA spunea...

Iti inteleg amaraciunea, daca te poate consola cu ceva, nu esti singurul fiu care plange pentru mama lui, mai sunt si altii dar nu sunt suficient de curajosi sa opreasca violul in grup.
Cu totii asteptam un roman, un adevarat roman, un fiu curajos care sa sfasaie cu dintii violatorii mamei lui!!!